24 March 2011

safi rania..mee sup..kupang masak serai...

Woooo..saya dah bermula nak ber 'skincare' nie..start pakai produk safi rania...harap2 menjadi la..takde la nak lawa mcm angel..hehehe...cuma nak umo setaraf ngan grupe jerk..boleh gitu..td g beli facial wash,toner ngan krim malam..hahaha..saya tak beli sume complete set..tak cukup fulus ar..slow2 la...sbbnye saya tak lahir dlm dulang emas masa kecik2 dulu...hahaha..saya org ade-ade jerk...

nie pic produk safi rania..

wahai cik safi rania...sedialah utk berkhidmat ye..
yg penting usaha tangga jaya..harap2 saya rajin..jgn jd mcm hantu kak limah udah le...


nie modal sambilan saya...shumel kan..thumb uo to my gurl..
alamak...saya puye model sudah over la plak..

ok anis tq eh jd model ummi...


td ptg balik keje terus g beli brg2 kt sgmt baru..cari ayam,mee,rempah sup dan sebagai tu sbb nak masak mee sup simple2 je utk dinner...alhamdulillah dah settle sume santapan mlm nie...xde la gmbr..tak sempat nak snap dah clear...lupa plak nak citer pasal kupang msk serai..saya puye kwn baik hantar td..syukur nikmatNya ..dapat gak merasa..sedap member saya msk..ape2 pun tq to pn zaimah...pandai dia masak...sume sedap tau...huhuhu..

okie la nak cau dulu...selamat malam sume..



No comments:

Post a Comment